برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور مدارس دخترانه مشهد

ز تلاوت بر تو حق دارد کتاب// تو از کامی که می خواهی بیاب

به یقین انسان در هیچ عصر و دوره ای بی نیاز از قرآن و رهنمودهای قرآنی نبوده و نخواهد بود ، آنان که راهی به جز صراط مستقیم را برگزینند و خود را بی نیاز از این مشعل فروزان بدانند، در ضلالت، گمراهی و سرگردانی خواهند بود.

قرآن امر کننده است ( به معروف ) و نهی کننده است ( از منکر ) و بر حسب ظاهر خاموش است و در حالی در واقع گویا وحجت و برهان خدا است بر بندگانش که از ایشان بر عمل به قرآن پیمان گرفت و آنها را در گرو آن قرار داد و از عذاب رهایی نیست. مگر به متابعت قرآن نور آن تمام گردانید و دین خود را به سبب آن کامل نمود.

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور به علت شرایط بیماری کرونا و محدودیت تجمع در روز پنجشنبه 19 فروردین ماه 1400 در رشته حفظ به صورت آنلاین آغاز گردید.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات در سه روز (19 فروردین ویژه دانش آموزان پایه اول و دوم- 21 فروردین ویژه دانش آموزان پایه سوم و چهارم – 22 فروردین ویژه دانش آموزان پایه پنجم و ششم) برگزار می گردد.

به جهت بهتر برگزار شدن این مسابقات و طبق مصوبات جلسات دبیرخانه مقرر گردید:

داوران عزیز در محل ذبیرخانه مسابقات قرآن پرتو نور دبستان دخترانه واحد یک حضور یابند و در ساعات مشخص شده دانش آموزان شرکت کننده نیز در آموزشگاه خود در حضور مربیان محترم و از طریق فضای ادب کانکت در مسابقه شرکت نمایند.

شرکت کنندگان در رشته های قرائت، ترتیل و صحت قرائت نماز نیز از تلاوت سوره مورد نظر فیلم تهیه و به دبیرخانه ارسال نمودند تا توسط داوران محترم مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد.

نتایج مسابقات نیز در ماه مبارک رمضان به سمع و نظر شما عزیزان خواهد رسید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20